Microsoft 365 specialist

Kerem Küçük

Kerem Küçük

Kerem beheert en optimaliseert M-365 toepassingen om ervoor te zorgen dat de zorgverleners efficient en effectief kunnen samenwerken. Met tools zoals Teams kunnen artsen, verpleegkundigen en andere medische professionals eenvoudig informatie delen, overleggen over patiëntenzorg en zelfs virtuele vergaderingen houden, wat vooral handig is in deze tijden van digitalisering en flexibel werken. 

Vroeg begonnen 

Zijn ICT-carrière begon vroeg als jonge ondernemer met een eigen ICT-bedrijf, gericht op het repareren van computers, de verkoop van onderdelen en het installeren van programma's. 

Tilburg 

Na het afronden van zijn opleiding in ICT-beheer, bouwde hij ervaring op als beheerder van desktopservices. Hier loste hij ad hoc problemen door het hele ziekenhuis op. Zelfs tijdens operaties in de operatiekamer kon er een spoedgeval ontstaan waarbij Kerem aanwezig moest zijn. In zijn laatste 5 jaar heeft hij ervaring opgedaan als SharePoint en Teams beheerder en heeft zich verder ontwikkeld in de Microsoft 365 suite.  

UMC Utrecht 

Met zijn recente overstap naar het UMC Utrecht brengt Kerem zijn expertise in Microsoft 365 mee. Zijn specialisatie ligt in het implementeren van kunstmatige intelligentie, het bouwen van apps en het optimaliseren van samenwerkingsprocessen binnen het Microsoft 365-ecosysteem. 

Wat Kerem aantrekkelijk vindt aan zijn werk bij het UMC Utrecht is de voortdurende stroom van innovaties binnen dit universitaire ziekenhuis. Hij waardeert het feit dat er veel ruimte is voor experimenteren en verbeteren. Vaak worden nieuwe benaderingen hier geïntroduceerd en verfijnd, voordat ze hun weg vinden naar perifere ziekenhuizen. 

Huidig project 

Op dit moment richt Kerem zich op het programmeren van een chatbot voor de helpdesk van de IT en P&O. Deze op AI gebaseerde chatbot is in staat om op basis van interne informatie antwoorden te genereren in natuurlijke taal. Hierdoor kunnen gebruikers in het ziekenhuis snel worden geholpen zonder dat ze de helpdesk hoeven te bellen. Dit zorgt ervoor dat de bot repetitieve vragen kan afhandelen, waardoor de helpdesk meer tijd heeft voor complexere vraagstukken. De bot is 24/7 beschikbaar, reageert direct en kan gelijktijdig meerdere gesprekken afhandelen.  

Dit vormt de eerste stap in het integreren van een chatbot binnen het UMC Utrecht. Door hiermee ervaring op te doen, hopen we deze chatbot-technologie in de toekomst ook te kunnen inzetten voor de zorg. Denk hierbij aan het analyseren en interpreteren van medische gegevens met behulp van AI, wat kan leiden tot snellere en nauwkeurigere diagnoses.  

Aanmelden nieuwsbrief

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van cookies Deze website toont video’s van o.a. YouTube. Dergelijke partijen plaatsen cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt kunt u dat hier aangeven. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren.

Lees meer over het cookiebeleid

Akkoord Nee, liever niet